2014 Hit Damar Arabesk Şarkılar Dinle [ Liste ]

yazildi.




Şarkı Müzik : 2014 en damar şarkılar dinle,2014 en efkarlı şarkılar dinle,içerken dinlenecek efkarlı şarkılar dinle,rn güzel efkarlı damar şarkı listesi dinle,en çok dinlenene efkarlı damar şarkılar dinle Şarkımüzik.Blogspot.com


Şarkımüzik.Blogspot.com  sizler için hazırladığımız hit 2014 damar listemiz

Şarkımüzik.Blogspot.com 
1. Selahattin Özdemir - Düşman Oluruz

2. Selahattin Özdemir - Bilirsin Yaparım
3. Metin Isik - Agla Gözüm (Kader)
4. Gullu - Aglamam Ondan
5. Guclu Soydemir - Deli Coban
6. Gökhan Güney - Yinemi Sen
7. Fatih Yeşilgül - Baglanmayacaksın
8. Cansever - Duman Oldum
9. Fatih Yeşilgül - Ağlıyorum Kahrımdan
10. Eyüphan - Zorunami Gitti
11. Cansever - Isyanim Var
12. Azer Bülbül - Kursun Yedim Sol Yanimdan
13. Azer Bülbül - Dokunmayin Cok Fenayim
14. Azer Bülbül - Başaramadım
15. Azer Bulbul - Unutamam Asla Seni
16. Arif Susam - Sevdan Yere Batsin
17. Arap Şükrü - Unut Onu Gönlüm Sevmedin Farzet
18. Arap Şükrü - Sigarayı Bıraktım
19. Arap Şükrü - Sandalcı
20.Ankaralı Turgut unutursun diye 







Sayfa Linkini Paylaş Şarkıları Arkadaşlarına Dinlet

URL: HTML link code: BB link code:

0 yorum: